Sunday, bloody sunday

27 juli 2008 at 20:12 2 kommentarer

Jag mår inte så bra idag. Jag tror det är en kombination av sömnbrist, vätskebrist och saltbrist. Men framförallt är den denna förbannade värmen som har gjort mig klen och illamående idag.
Gud har verkligen ingen koll på vad jag behöver och vill ha. Hade han haft det hade han inte utsatt mig för detta. Men man kan inte alltid få det man vill. Så jag har legat i soffan i princip hela dagen. Tittat på tv och sovit.
Ett ägg senare med lite salt på och några glas vatten mår jag lite bättre.
Men jag hoppas innerligt att det blir svalare snart. Jag står inte ut med detta.

Många skulle kunna tro att det är bakis-syndromet jag lider av. Men jag var nykter igår, trots att jag umgicks med flamsiga vänner och gick på Johnny Cash kvällen på Magasinet. Jag orkar inte gå in på det där nu. Men det finns lite filmbevis från kvällen. Och säkert en del doftbevis i mina kläder. Det är inte något jag rekommenderar. Att stänga in sig i en lokal tillsammans med en massa andra människor när det råder tropisk hetta utanför, och detta utan att ha någon slags ventilation eller luftutsug i lokalen.

I veckan som kommer är jag ledig. Och jag tänker inte miss en enda minut av min ledighet. Så det blir en tidig kväll ikväll. Så jag hinner kliva och njuta av en morgon, en förmiddag och allt som hör till utan att gå och lägga mig på en gång.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , , .

Bra stunder Nackdelarna

2 kommentarer Add your own

  • 1. gabbis  |  27 juli 2008 kl. 21:12

    Hörru min favoritkvinna!

    Jag vet ju hur mycket du älskar bio – så jag tänkte bara förmedla att vi tänkte gå och se den nya batman-filmen på tisdag om du vill hänka på. Jag tar mig även friheten att bjuda in dig till Cajsa imorgon där vi ska se batman begins, så att vi följer med i den här suspekta handlingen. Väl mött!

    Svara
  • 2. cajjan  |  27 juli 2008 kl. 22:24

    Vad är det för människa som tar sig friheten att bjuda hem folk till någon annan? JAG inbjuder dig härmed att njuta av en karl i läder och slängkappa hemma hos MIG imorgon måndag.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juli 2008
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

