Bra stunder

26 juli 2008 at 06:35 Lämna en kommentar

Det finns stunder som är bättre än alla andra stunder.
Som när klockan har passerat 06.00 och man börjar packa ihop sina saker. Man vet att man snart får gå hem (i mitt fall försöka hitta någonstans att äta frukost i en timme eftersom helgtrafiken på mornarna mellan Falun-Borlänge inte är något att skryta med) och solen lockar med lite värme och ljus.

Jag har ägnat natten till att stimulera mina fantasier och framtidsplaner. Jag måste säga att det finns mycket som lockar, och som faktiskt kan få mig att ändra livsstil helt och hållet. Kan det vara så att jag utan att egentligen veta något om det, eller ha någon slags erfarenhet kanske har hittat mitt kall? Nu ska jag inte ropa hej innan jag gått över någon å här, men allt inom området lockar mig.
Men det krävs ju lite engagemang innan. Så i veckan som kommer ska jag söka komvux kurser till tusen. Nu ska här pluggas Matte och Naturkunskap. Det är väl ingenting jag direkt längtar efter. Men om det för mig dit jag vill så får jag väl bita ihop helt enkelt.

Men för att inte snurra in mig i allt för djupa tankar kan jag meddela att Retro har varit ledordet för nattens tobaksintag. Generalen får stå åt sidan ett litet tag till och göra plats åt denna yngre förmåga som till ett vettigt pris fräter sönder min mun. Men det är det ju värt.

Jaha. McDonalds. Öppna era dörrar nu.

Entry filed under: Allmänt.

Jag trotsar Sunday, bloody sunday

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juli 2008
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

