Separationsångest och hunger

24 juli 2008 at 05:28 1 kommentar

Hur kan man glömma att det redan har gått ett år?

Den 23 Juli förra året började mitt arbete här på Addici. Ja grattis till mig. Ett helt år, fast tjänst, komptimmar, övertid, och allt det där känns ju väldigt otroligt. Men verkligt. Så nu blir det en volvo, en hund, en gubbjävel och ett par snorungar. Eller?

Nåja. För att fira min ett årsdag på jobbet har jag lyxat med vindruvor och honungsmelon. Trots det blev jag tokhungrig vid två tiden och åt upp min frukost. Det tyckte jag var en väldigt bra plan då, men nu när klockan närmar sig sex vet jag inte riktigt om jag fortfarande är lika nöjd med mitt beslut. Nåja. Jag får snart åka hem. Och jag får snart äta riktig frukost hemma.

Jag och Göteborgs Rapé ska förresten göra slut. Ja, det är lite tråkigt när det händer, men jag vill minnas att vi passade mycket bättre ihop tidigare. Men nu vet jag ju att det är Generalen som är mannen i mitt liv. Så är det någon som vill ha en halvanvänd göteborgare? Ring mig så kan vi komma överrens om något.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , .

Vissa kallar det för kultur. Katastrof

1 kommentar Add your own

  • 1. gabbis  |  24 juli 2008 kl. 11:41

    Jag är mäkta stolt över ditt förskjutande av Göteborgs Rapé. Jag tycker att det är en skam att det ens får kallas snus, när det egentligen bara är något fiskhopkok i symbios med en tall. HATA GÖTEBORG.
    Glada hälsningar
    Gabbis

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juli 2008
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

