För er vetskap

20 juli 2008 at 22:48 Lämna en kommentar

Nu vill tydligen inte wordpress att jag ska lägga upp bilder. Så ni får föreställa er en fin bild här istället.

Jag var ju på maskerad i Lördags. Gabbis fyllde år och det firades med en fest och filmtema. Och som jag redan nämnt så höll jag väl inte mig nykter, men jag blev ju inte full heller. Precis sådär lagom bara. Det kändes bra.

I min familj är vi väldigt kärvänliga mot varandra. När min plan för obelix kläder gick i stöpet frågade jag mina kära familjemedlemmar vad dom tyckte att jag skulle klä ut mig till. Min lillebror tyckte att jag skulle klä ut mig till en välmående jude. Min pappa tyckte jag kunde vara ett flygplan. Sen spårade dom ur. Både min far och min bror. Nåja, jag mobbar min far för hans dampskador, och jag mobbar min bror för allt annat. Så nog kan jag bjuda på några skämt om att jag är tjock och att jag faktiskt skulle passa fint som både flygplan och världens största jude. Men det betyder inte att jag tycker ni är idioter för det. *Skrattar gott*

Jag har äntligen hittat kamerasladden och om ni vill roa er med att titta på bilder från bowling och de andra maskeraddeltagarna så kika på bilddagboken. Om idioter kan göra det, kan ni andra oxå göra det.

(Ni förstår väl att jag faktiskt egentligen tycker både pappa och lillebror är bra ibland?)

Entry filed under: Allmänt.

Det äts pannkakor en trappa ner Taggar och skit

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juli 2008
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

