Michaelsson it is

18 juli 2008 at 00:50 3 kommentarer

Vem har kommit på att bowling är en sport? Vem har ens kommit på själva grejen med ett skittungt klot med för små hål och en massa käglor alldeles för långt bort för att ens kunna försöka få ner dom? Ähhh! Det är bara en massa trams.

Hursomhelst, jag blev medbjuden att spela lite bowling. Eller jag tvingade med mig själv snarare, vad dom andra tyckte om det hela bryr jag mig inte om just nu. 1 ½ timme senare förstår jag varför jag bara spelar bowling en gång var tredje år. Jag är helt superkass på det, jag hatar bowlingskorna och ta mig tusan, man blir ju helt svett!

Nåja, jag fick umgås med vänner, äta glass och titta på utsikten vid hoppbackarna som en fin liten avslutning på det hela. 

Okej. Min kära familj. Ni är dom enda som kommenterat om hur jag ska kunna fördriva min tid. Och för det älskar jag er. Men era förslag är ju totalt utanför denna värld! Pappa, jag städar och lagar mat tillräckligt för att inte gråta av dåligt samvete. Eller ja, nästan i alla fall. Tro inte att jag kommer påbörja någon slags städmani om inte du är involverad i det hela!
Och Micke, vad får dig att tro att jag tänker bli förgiftad och totalt försvagad av wow? Herregud. Det räcker med att töntarna i Sims får mig helt förtvivlad och stör min sömn. Jag behöver inte en massa dvärgar och annat strunt för att spä på det hela. Men tack för att ni försöker. =)

Entry filed under: Allmänt.

Men nu så Det regnar ute…

3 kommentarer Add your own

  • 1. Michael Hemmingsson  |  18 juli 2008 kl. 08:18

    Jag vill ju bara ha någon att spela med ;(

    Svara
  • 2. Pappa  |  19 juli 2008 kl. 09:49

    Hm!
    Och var någonstans på skalan börjar ditt samvete?
    Jag städar ju mycket mer än du, och det är så att jag nästan böjar gråta för det.
    För att inte tala om matlagningen?
    Igår fredag efter en tuff dag på jobbet, när du varit hemma och ledig, så fick din käre far lov att laga fredagsmaten, faan nu böjar jag snart å grina igen!

    Svara
  • 3. Samuel  |  19 juli 2008 kl. 11:37

    Jag håller med din bror, wow är lösningen. Tänk vilken fin relation ni skulle få. För att inte tala om hur nära du och Johan skulle komma när ni går på raid tillsammans en sen tisdagsnatt.
    Överväg även all tid du skulle spara på att inte behöva sminka dig och göra dig vacker.
    Eller duscha för den delen.
    Eller leta efter en partner.
    Fan, undra om inte jag ska börja spela wow?

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juli 2008
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

