Uppdatering

06 juli 2008 at 21:51 Lämna en kommentar

I tisdags lekte jag med två små barn i en timme.
I fredags hjälpte jag Ullis och Raymond med bröllopsförberedelser. Ni vet duka, bordsplacering osv.
I lördags hjälpte jag bruden hela dagen med skönhetsförberedelser. Ja, brudtärnorna med för den delen.

Och jag har den här veckan lärt mig några viktiga saker.

  • Inga barn! Skulle jag mot förmodan vilja ha barn så blir det inga barn under 6 år i alla fall
  • Inget bröllop!! Skulle jag mot förmodan vilja gifta mig blir det ett smyg bröllop, eller så skiter jag bara i det!

Det är ändå två ganska viktiga lärdomar jag fått denna vecka. Något som faktiskt kan förändra hela mitt liv!! Nåväl, så överdramatisk behöver jag inte alls vara, men ändå.

Och nu mina vänner, nu sitter jag här framför datorn i Kupolen igen. Mmm..jag har ett fin fint nattpass framför mig. Jag ska lägga upp några av de hundratals bilder jag tog med två kameror igår på bröllopet. Och jag ska dessutom titta lite på Bruce Springsteen konserten som var i fredags, som jag tyvärr missade. Men jag hade tänkt ringa till hans agent imorgon bitti och se till att han kommer tillbaka hit, väldigt snart.

Entry filed under: Allmänt.

Fylleblogg Bildbevis

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juli 2008
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
stats for wordpress

