Bli bla blo

01 juli 2008 at 11:07 1 kommentar

Morgonrutinerna börjar komma tillbaka, även om det går sakta. Idag gick jag upp extra tidigt, men ändå var jag tvungen att springa till bussen. Nåja, sakta men säkert ska det gå. Sakta men säkert.

Nu sitter jag på jobbet och har tre saker jag måste göra.

1. Bilderna från Peace&Love ska upp

2. Det finns små hemliga projekt som måsta göras klart

3. Min kollega Emelie har ”lånat” den där ridpiskan som jag nämnde tidigare här. Den måste jag på något sätt försöka rycka åt mig och gå runt med. Mäktigare än så blir det knappast.

Kan dessutom uppdatera er om situationen hemma. När jag kom hem igår kväll, alldeles dyblöt av regn och svett möts jag ett fullsatt bord med släktingar och barn och allt det där. Trevligt tänker jag. Stökigt tänker mamma. Gott med öl tänker pappa. Hur jag sen lyckades undvika att både plocka bort disk, plocka ur maskinen, duka fram eftertättskålar och diska en massa annat är ett mysterium. Men inte är jag ledsen för det.

Nu insåg jag att jag har ännu ett projekt jag måste klara av under dagen. Det vankas ett bröllop om några dagar, och jag har för bövelen ingenting att ta på mig. Vi får se hur det blir. Om jag improviserar fram något eller om jag går naken. Det får bli en överraskning så att säga.

Och för Glenns vetskap så hörde jag mycket väl vad du sa till mig igår. Det var fint sagt. And i like it.

Entry filed under: Allmänt.

Måndag Bildbevis

1 kommentar Add your own

  • 1. Emelie  |  03 juli 2008 kl. 11:01

    din kollega emelie har kvar ridpiskan, så kom och låna, haha!!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juli 2008
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

